Asystentka Zarządu, Wrocław

Obecnie dla naszego klienta, Instytutu Północnego poszukujemy asystentki zarządu. W celu realizowania swojej misji Fundacja IP prowadzi działalność gospodarczą. Pion gospodarczy składa się m. in. z działu analiz biznesowych, działu bezpieczeństwa chemicznego i działu zaopatrzenia nauki w odczynniki chemiczne. W związku z tym Fundacja poszukuje pracownika administracyjno-biurowego.

CO OFERUJEMY?

  • dużą samodzielność w zakresie wykonywania zadań i organizacji czasu pracy
  • rozwój umiejętności i kompetencji
  • duży szacunek dla innych ludzi, wolność słowa w miejscu pracy
  • zaangażowanie w rozwój miasta i kraju
  • dużą zadaniowość
  • przyjazną i twórczą atmosferę

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • zarządzanie zamówieniami i ich realizacją (wysyłanie ofert na zapytania klientów, przygotowywanie przesyłek do klientów, wystawianie faktur, obsługa reklamacji)
  • obsługa klienta – sprzedaż produktów i usług klientom, którzy osobiście zjawią się w biurze
  • przyjmowanie interesantów
  • przyjmowanie telefonów
  • obsługa korespondencji
  • przygotowywanie pism (w tym fundraisingowych)
  • obsługa projektów, wniosków, formularzy urzędowych itp.
  • koordynacja spotkań oraz kalendarza Zarządu
  • kontrola ilości faktur względem wyciągów bankowych
  • koordynacja pracy wolontariuszy
  • przygotowywanie elementów prostej grafiki użytkowej (podziękowania, wizytówki, zaproszenia, ozdobne oferty i katalogi)
  • dbanie o czystość pomieszczeń Fundacji (osobiście lub przez nadzór nad wolontariuszami)

KOMPETENCJE

Wymagane:

  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • dbałość o poprawne użycie języka polskiego
  • podstawowa znajomość angielskiego (min. rozumienia tekstu)
  • min.2-3 lata doświadczenia zawodowego

Mile widziane:

  • wykształcenie ścisłe/przyrodnicze/techniczne (najmilej widziana chemia, także na poziomie technikum, lub informatyka)
  • doświadczenie w kontaktach z administracją publiczną/praca w administracji publicznej
  • prawo jazdy kat. B.
  • umiejętności związane z obsługą działań Fundacji prowadzonych w sieci (strona internetowa, Facebook) lub gotowość do przeszkolenia się w tym zakresie

CECHY PRACOWNIKA:

Poszukiwana jest osoba odpowiedzialna, dyspozycyjna i ugodowa. Wymagana jest wewnętrzna motywacja i zapał do pracy, samodzielne tworzenie nowych zadań w zakresie misji Fundacji. Potrzebna jest osoba rzetelna, obowiązkowa, punktualna, zdyscyplinowana, precyzyjnie wykonująca polecenia przełożonego, uprzejma, cierpliwa, spokojna, lojalna, potrafiąca pytać przełożonego, gdy czegoś nie wie.

CZAS PRACY:

8h dziennie (np. od 9:00 do 17:00)

WYNAGRODZENIE:

Po 3-4 miesięcznym okresie próbnym: 2800-3500 zł brutto (160 h) (nadgodziny: stawka +35%). W przypadku umowy o pracę podane kwoty są kwotami brutto pracodawcy. Możliwość pracy jako samozatrudnienie.

INNE UWAGI:

Fundacja opiekuje się zwierzętami, w związku z czym kandydat musi akceptować psy i koty w miejscu pracy.

MIEJSCE PRACY:

Fundacja obecnie szuka nowego lokum.

PROCES APLIKACJI:

Jeśli korporacyjny gorset jest dla Ciebie zbyt ciasny, aplikuj do IP! Proszę wyślij CV oraz list motywacyjny/kilka zdań na temat swojej motywacji na adres: praca@doradcyprzyszlosci.pl do 14 kwietnia 2017r. Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się mailowo lub telefonicznie. Wszystkim damy feedback i wyjaśnimy decyzję.

Proszę umieścić następującą klauzulę w treści aplikacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).”